سی کی این تو یو مردانه-CK IN2U

عطر ادکلن سی کی این تو یو مردانه-CK IN2U عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی این تو یو –CK IN2U عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن سی کی این تو یو مردانه-CK IN2U

عطر ادکلن سی کی این تو یو مردانه-CK IN2U، توسط دونفر به نامهای Carlos Benaim Bruno Jovanovic و Loc Dong خلق شد . این عطر با رایحه ی خنک و شیرینی که دارد بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان می باشد و به دلیل شور ، هیجان و انرژی که با خود به همراه دارد مخصوص نسل جوان طراحی شده است . به کمک این عطر شگفت انگیز آقایان می توانند جسارتی خاص در روابط  احساسی شان به دست آورند .

روی بطری این عطر نام آن را که به زیبایی هرچه‌تمام‌تر حک شده می‌توانید ببینید. پایه‌ی بطری مانند شیشه بوده و از دور جلوه‌ی خاصی دارد. شیشه‌ی مات این عطر به رنگ سفید است و شما را به یاد شیشه‌های عطر قدیمی و کلاسیک می‌اندازد.

به‌محض اسپری کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی لیمو و برگ گوجه خواهید شد. این ترکیب دوگانه، طراوت و تازگی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند. پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از غلاف کاکائو تشکیل‌شده‌اند. غلاف کاکائو بویی شبیه چوب داشته و عطر کاکائو را با خودش به همراه دارد. این نت شیرین، شادی و انرژی زیادی را ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. علف وتیور، مشک و چوب سدر عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند.

  • رایحه اولیه : لیمو ، برگ گوجه فرنگی
  • رایحه میانی : دانه کاکائو
  • رایحه پایه : خس خس ، مشک ، عنبر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی این تو یو 

ادکلن سی کی این تو یو 

سی کی این تو یو

CK IN2U

ادکلن کالوین کلین