سی کی بی-CK Be

عطر ادکلن سی کی بی-CK Be عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۱۹۹۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی بی-CK Be عطری است مردانه و زنانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی بی-CK Be

عطر ادکلن سی کی بی – CK Be،توسط شخصی به نام Ann Gottlieba خلق شد که با رایحه ی چوبی و گلداری که دارد مناسب استفاده ی  آقایان در روزهای گرم سال می باشد . این عطر شهوت انگیز و جذاب  با بسته بندی بی نظیر و قیمت مناسب خود برای مصرف شخصی در طول روز پیشنهاد می شود.

عطرهای محبوب سی کی در دو سری سی کی وان و سی کی بی در یک مجموعه‌ی محدود و خاص معرفی شدند. شعار این مجموعه این بود: «ما یکی هستیم». پیام و موضوع این مجموعه، «آزادی» و «برابری» است.

طراحی ساده و مینیمالیستی شیشه، یادآور وسایل و گجت‌های نوآورانه‌ای است که توسط برندهای پیشرو در زمینه‌ی تکنولوژی‌های روز مانند «اپل» (Apple) فعالیت می‌کنند. روی بطری سیاه‌رنگ این عطر، نام CK Be با رنگی روشن و خاکستری مانند، با خط درشت مشاهده می‌شود. در فلزی بطری نیز به رنگ سیاه بوده و با بدنه‌ی سی کی بی هارمونی خوبی ایجاد کرده است.روی بطری سیاه‌رنگ این عطر، نام CK Be با رنگی روشن و خاکستری مانند، با خط درشت مشاهده می‌شود. در فلزی بطری نیز به رنگ سیاه بوده و با بدنه‌ی سی کی بی هارمونی خوبی ایجاد کرده است.

وقتی این سی کی را روی پوست خود و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، بوی اسطوخودوس، نت‌های سبز، نعناع، پرتقال ماندارین، نارنج و درخت سرو کوهی، شیرینی و تندی فزاینده‌ای را ایجاد می‌کنند. این ترکیب عجیب‌وغریب، به شما و کسانی که در اطرافتان هستند، انرژی و تمرکز ویژه‌ای می‌بخشد. پس از مدتی شاهد جانشینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید بود. این نت‌ها که از ترکیب علف‌های سبز، گل ماگنولیا، ارکیده، فریزیا، یاسمین و هلو تشکیل می‌شود، شیرینی نت‌های قبیل را دوچندان و انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما سرازیر می‌کند. پس از مدت‌زمانی نسبتا طولانی، اگر محل اسپری را خیلی عمیق بو کنید، رایحه‌ی تند، تلخ و شیرین چوب صندل، عنبر، مشک، چوب درخت سرو و وانیل را احساس خواهید کرد. این مخلوط طبیعی و عمدتا چوبی، استرس و اضطراب‌های روزمره را از شما دور کرده و تعادل و توازنی عمیق میان روح و جسم شما ایجاد می‌کند. نتیجه‌ی این تعادل، کنترل کامل شما بر رفتارهای عاطفی و هیجانات درونی‌تان خواهد بود.

نتیجه‌ی استفاده از این عطر، آرامش، تمرکز و تعادل روحی و روانی خواهد بود.

  • رایحه اولیه : اسطوخودوس ، نمونه های سبز رنگ ، نعناع ، ماندارین ، سرو کوهی ، ترنج
    رایحه میانی : هلو ، گل یاس ، نوعی گل پیازدار ، ارکیده ، مگنولیا ، علف سبز
    رایحه پایه : چوب صندل ، عنبر ، وانیل ، مشک ، سدر ، اپوپوناکس

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن سی کی بی

ادکلن سی کی بی

سی کی بی

CK Be

ادکلن کالوین کلین سی کی بی

ادکلن کالوین کلین 

CK be Calvin Klein for women and men