سی کی فری اسپرت-CK Free Sport

عطر ادکلن سی کی فری اسپرت-CK Free Sport عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی فری اسپرت-CK Free Sport عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن سی کی فری اسپرت-CK Free Sport

عطر ادکلن سی کی فری اسپرت-CK Free Sport،با همکاری شرکت کاتی در سال ۲۰۱۴ ، با رایحه ای پر انرژی، مقاومت ناپذیر، تازه و با طراوت که در لحظه ی اول با خود به ارمغان می آورد مخصوص آقایان مستقلی که هیچ گاه از فشارهای حاصل از محدودیت های موجود خسته و نا امید نشده و همواره خوش بین و با اعتماد به نفس هستند خلق شد .

ترکیب آن با رایحه ی خنکی از نت های دریایی ، ترنج و کلمانتین شروع شده که در قلب به اکسیر جادویی و شیرین گل هایی نظیر یاس ، نیلوفر آبی و سوسن رسیده و در نهایت با گرمی عنبر ، چوب صندل و سدر به پایان می رسد . این عطر تند و خنک بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی  بوده  و برای شما لحظات سرشار از آرامش و ریلکسی را به ارمغان می آورد .

بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده است. روی بطری این عطر نام CK Free Sport به‌خوبی چاپ شده است. مایع بی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با شکل مناسبش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. بطری بسیار خوش‌دست بوده و عمل اسپری را به‌راحتی انجام می‌دهد.

پس از اسپری کردن کلوین کلاین CK Free Sport روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی آب دریا، نارنج و پرتقال خواهید شد.این ترکیب تند، شیرین و خنک، شادی و طراوت فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل یاسمین، نیلوفر و زنبق دره  ساخته‌شده‌اند. این نت‌ها، آرامش درونی و انرژی مثبت را در شما بیشتر می‌کنند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. چوب صندل، چوب سدر و عنبر عناصر سازنده‌ی نت‌های پایانی هستند. این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تازگی را در شما ایجاد می‌کند.

  • رایحه اولیه: نت های دریایی – ترنج – کلمانتین
    رایحه میانی: گل یاس – نیلوفر آبی – سوسن
    رایحه پایه: چوب صندل – سدر – عنبر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی فری اسپرت

ادکلن سی کی فری اسپرت

سی کی فری اسپرت

CK Free Sport

ادکلن کالوین کلین