سی کی من – CK Manعطر ادکلن سی کی من – CK Man

عطر ادکلن سی کی من – CK Man عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی من- CK Man عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن سی کی من – CK Man

عطر ادکلن سی کی من – CK Man،با رایحه ی تند و چوبی که دارد مناسب استفاده ی آقایان در فصول بهار و پاییز می باشد. Lory Singer از پرسنل شرکت بزرگ Coty در باره ی این ادکلن مردانه به عنوان یک عطر بسیار وسوسه انگیز و جذاب می گوید که Calvin Klein آمده است تا در نظر ها ماندگار شود .

اگر با دقت به بطری سی کی من دقت کنید، به سرعت مجذوب طراحی ساده و مینیمالیستی مخصوص کالوین کلین در آن خواهید شد. این بطری با رنگ سیاه خود جلوه‌ای جدی از شخصیت دارنده‌ی Man را نمایش می‌دهد. روی این شیشه نام Calvin Klein Man با خط درشت و رنگ سفید، به وضوح دیده می‌شود.

اگر Man را روی پوست خود و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، خیلی سریع متوجه بوی گیاه رزماری، نارنج، پرتقال ماندارین و برگ بنفشه خواهید شد. طراوت، تازگی و انرژی خوبی که از مرکبات می‌گیرید به همراه تندی رزماری، شروعی طوفانی برای Man است. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به رایحه‌ی برگ بو، جوز هندی و نعناع می‌دهند. نت‌های میانی، تندی رزماری در نت‌های قبل را دوچندان کرده و تمرکز ویژه‌ای را به شما می‌بخشند. با گذشت زمان نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های انتهایی از ترکیب چوب درخت سرو، چوب صندل، عنبر، مشک و چوب گایاک تشکیل شده است. چوب صندل استرس و اضطراب را از شما دور کرده و تعادل مناسبی بین روح و جسم شما برقرار می‌کند.

  • رایحه اولیه : ترنج ، ماندارین ، رزماری ، برگ گل بنفشه
  • رایحه میانی : جوز ، نعناع ، بخور خوشبو ، برگ سرخ
  • رایحه پایه : چوب صندل ، عنبر ، مشک ، چوب گایاک ، درخت سرو

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی من

ادکلن سی کی من

سی کی من

ادکلن کالوین کلین من

ادکلن کالوین کلین مردانه

CK Man

Calvin Klein Man

ادکلن کالوین کلین