فراری اومو-Ferrari Uomo

عطر ادکلن فراری اومو-Ferrari Uomo عطری است گرم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن فراری اومو-Ferrari Uomo عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن فراری اومو-Ferrari Uomo

عطر ادکلن فراری اومو-Ferrari Uomo، عطری است خوشبو و شیک با ساختاری چوبی و چرمی.

رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شاداب و سبز مرکبات، نعنای هندی و سرو کوهی آغاز می شود که شیرینی ملایمی نیز در کنارشان حضور دارد و تلخی ضعیفی نیز از چرم از همان ابتدا حسی مردانه و شیک به عطر می دهد. با گذر زمان رایحه مرکباتی ملایم شده و رایحه چرم قوی تر می شود و به موازات با این تغییرات رایحه چوب سدروس نیز به ترکیب عطر اضافه می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شاداب، تلخ، چرمی و کمی چوبی است که با رایحه ضعیفی از مرکبات و گیاهان معطر تلخی چرم و چوب ها به خوبی کنترل و متعادل شده است.

عکس‌های تبلیغاتی Ferrari Uomo براساس نوع زندگی یک مرد سی‌ساله که راننده‌ی فراری است توسط عکاس ماهر «Robert Wyatt» گرفته شده است.

شیشه‌ی این عطر را طراح چیره‌دست «تیه‌ری دو باشماکف» (Thierry de Baschmakoff) طراحی کرده است. روی بطری نشان تجاری فراری و نام Uomo چاپ شده است. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش بطری با شکل گرد و روکش چرمی که دورش دارد به‌خوبی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند. روی درپوش بطری نشان زیبای فراری را مشاهده می‌کنید.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , ترنج , سرو کوهی
  • رایحه میانی : جوز , سدر , چرم
  • رایحه پایه : دانه تونکا , لابدانیوم , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر فراری اومو

ادکلن فراری اومو

فراری اومو

Ferrari Uomo