لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله الگنت-Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant 

عطر ادکلن لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله الگنت-Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant  عطری است ملایم و خنک. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله الگنت-Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله الگنت-Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant ،عطری است شاداب، گلدار و کمی مرکباتی که حسی سبز و طبیعی نیز به همراه دارد.

بطری این عطر بسیار ساده و با یک تم ورزشی طراحی شده است. روی بطری، نشان تجاری Lacoste را مشاهده می‌کنید. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. در بطری با رنگ شفافش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. گردن طلایی بطری درخشش خوبی در نور دارد.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و با طراوت مرکبات آغاز میشود که حسی سبز و کمی تلخ بدلیل حضور رایحه برگهای درخت انگور فرنگی به همراه دارد و رایحه ملایمی از گل ابریشم و گل برف نیز حس طبیعی عطر را افزایش میدهند. با گذر زمان مرکبات آرام میگیرند و رایحه گلها قدرت بیشتری پیدا میکنند و رایحه دوست داشتنی گل آفتاب پرست نیز به جمع گلها اضافه میشود. رایحه میانی و پایانی عطر رایحه ای شاداب، گلدار و پودری از گلهای آفتاب پرست، گل برف و گل ابریشم است که حسی تلخ و سبز و شیرین نیز به همراه دارند.

  • رایحه اولیه : فلفل صورتی , مرکبات , دارچین چینی
  • رایحه میانی : بنفشه , گل ابریشم , گل برف
  • رایحه پایه : گل آفتاب پرست , وانیل , خس خس

ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله الگنت

ادکلن لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله الگنت

لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله الگنت

Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant