لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله نچرال-Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Natural 

عطر ادکلن لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله نچرال-Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Natural  عطری است شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله نچرال-Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Natural عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله نچرال-Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Natural

عطر ادکلن لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله نچرال-Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Natural ،عطری است بسیار شاداب، مدرن و میوه ای با حسی همانند یک نوشیدنی دلچسب تراپیکال در کنار ساحل دریا.

بطری Natural با رنگ سبزش گویای بوی با طراوت آن است. روی شیشه، نشان معروف لاگوست با رنگ روشن کار شده است. در بطری با رنگ سبزش طرح کلی عطر را تکمیل کرده است. گردن و نازل بطری به رنگ نقره‌ای بوده و درخشش مناسبی در نور دارد.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین و شاداب آناناس، تمشک و کمی پرتقال آغاز میشود که حسی شاداب و بسیار دلپذیر دارند. با گذر زمان مرکبات و تمشک ملایمتر شده و عطر کمی شیرینتر میشود و پس از اضافه شدن رایحه نارگیل، ترکیب آناناس و نارگیل حسی همانند نوشیدنی تراپیکال را برای مصرف کننده تداعی میکنند که بسیار جالب و دوست داشتنی است.

  • رایحه آغازی:آناناس، تمشک و پرتقال ماندارین
  • رایحه میانی:ریشه‌ی زنبق زرد، گل رز و یاسمین
  • رایحه پایانی:نارگیل، چوب صندل و عنبر

ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله نچرال

ادکلن لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله نچرال

لاگوست او د لاگوست ال.۱۲٫۱۲ پور اله نچرال

Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Pour Elle Natural