کرید ارولفا-creed Erolfa

عطر ادکلن کرید ارولفا-creed Erolfa عطری است تند و شیرین. این عطر در سال ۱۹۹۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کرید ارولفا-creed Erolfa  عطری است مردانه و اغواکننده.

عطر ادکلن کرید ارولفا-creed Erolfa

عطر ادکلن کرید ارولفا-creed Erolfa ،توسط شخصی بنام Olivier Creed خلق شد که یادآور روزهایی شاد و پرهیجان در هنگام قایق سواری بر روی آب های مدیترانه می باشد.

طراحی و فرمولاسیون این کرید خاص و مردانه را «اولیویر کرید ششم» (Olivier Creed Sixth Generation) انجام داده است. بطری ارولفا را در همان پلتفرم قبلی بیشتر عطرهای کرید ساخته‌اند. تفاوت این شیشه با عطرهای دیگر در رنگ آبی ‌به‌کاررفته در آن است. روی شیشه، نشان تجاری کرید به شکل برجسته دیده می‌شود. پایین این نشان در کادر آبی‌رنگ، نام Erolfa دیده می‌شود. مایع طلایی روشن درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود.درپوش بطری به رنگ آبی است و به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

پس از اسپری‌کردن کرید Erolfa روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی زیره‌ی سیاه، طالبی، گل بنفشه، نارنج و لیمو خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، شادی و طراوت را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل کیکلامن، چوب درخت کاج، زنجبیل، فلفل، گل یاسمین، جوز هندی و نت‌های گیاهی تشکیل شده‌اند. بوی تند و خنک این ترکیب گیاهی و چوبی، هیجان و نشاط زیادی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی طولانی این نت‌ها به‌آرامی جای خودشان را به نت‌های پایانی می‌دهند. چوب صندل، مشک، خزه‌ی اوک‌موس، چوب سدر و عنبر عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. این ترکیب چوبی و شیرین، اعتمادبه‌نفس شما را تا حد زیادی بالا می‌برد.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش سبز , لیمو ترش , ترنج , بنفشه , ترکیبات سبز , زیره , خربزه
    رایحه میانی : درخت کاج , گل پنجه مریم , یاس , ترکیبات سبز , جوز , زنجبیل , فلفل
    رایحه پایه : خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , عنبر , مشک , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کرید ارولفا

ادکلن کرید ارولفا

کرید ارولفا

Creed Erolfa