گوچی فلورا ادو تویلت-Gucci Flora by Gucci

عطر ادکلن گوچی فلورا ادو تویلت-Gucci Flora by Gucci عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن گوچیفلورا ادو تویلت-Gucci Flora by Gucci عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن گوچی فلورا ادو تویلت-Gucci Flora by Gucci

عطر ادکلن گوچی فلورا ادو تویلت-Gucci Flora by Gucci،نسبت به نسخه‌ی قبلی‌اش، کمی تندتر و هیجان‌انگیزتر شده است. این عطر برای بانوان امروزی که به دنبال اهدافشان می‌روند، بسیار مناسب است.

بطری Flora by Gucci جدید در همان پلتفرم قبلی ساخته شده است. این نسخه با نسخه‌های قبلی در رنگ درپوش و مایع درون بطری تفاوت دارد. مایع درون بطری کمی سیرتر و طلایی‌تر شده است. روی بطری در یک کادر مشکی‌رنگ، نشان تجاری گوچی و نام Flora را مشاهده می‌کنید. درپوش بطری به رنگ مشکی است و شکلی شش‌ضلعی دارد. یک روبان مشکی‌رنگ به دور گردن بطری مانند یک پاپیون گره خورده که زیبایی Flora by Gucci را دوچندان می‌کند.

پس از اسپری‌کردن گوچی فلورا ادو تویلت-Gucci Flora by Gucci روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی مرکبات، گل صدتومانی و پرتقال ماندارین خواهید شد. این ترکیب سه‌گانه و شیرین، شادی و تازگی را به عمق روح شما تزریق می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل رز و گیاه اوسمانتوس ساخته شده‌اند. این نت‌های دوگانه، حسی شرقی و مرموز در اطراف شما ایجاد می‌کنند. پس از مدتی، این حس شرقی و خنک با رایحه‌ی چوب صندل، گیاه پاتچولی و فلفل صورتی درهم‌می‌آمیزد. شیرینی و تندی این نت‌های پایانی، هیجان و هماهنگی درونی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند.

  • رایحه اولیه : گل صدتومانی , نارنگی ماندارین , مرکبات
  • رایحه میانی : رز , گل اوسمانتوس
  •  رایحه پایه : چوب صندل سفید , فلفل قرمز شیرین , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر گوچی فلورا ادو تویلت

ادکلن گوچی فلورا ادو تویلت

گوچی فلورا ادو تویلت

Gucci Flora by Gucci