آدس د ونوستاس ایریس نازارنا-Aedes de Venustas Iris Nazarena

عطر ادکلن آدس د ونوستاس ایریس نازارنا-Aedes de Venustas Iris Nazarena عطری است ملایم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن  آدس د ونوستاس ایریس نازارنا-Aedes de Venustas Iris Nazarena عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن آدس د ونوستاس ایریس نازارنا-Aedes de Venustas Iris Nazarena

عطر ادکلن آدس د ونوستاس ایریس نازارنا-Aedes de Venustas Iris Nazarena، عطری شیک، مجلسی و دوست داشتنی است که بر پایه رایحه پودری گل زنبق و چرم بنا شده است و ترکیبی بالانس از تلخی چرم و حس نیمه شیرین گل زنبق را ارائه داده که برای هر دو جنسیت قابل استفاده میباشد.

رایحه ابتدایی عطر با بوی سبز، پودری، کمی صابونیی مانند و منحصربفرد گل زنبق آغاز میشود که تلخی ضعیفی نیز به همراه دارد. با گذر زمان رایحه پودری زنبق همچنان قدرتمند حس میشود و حال رایحه چرم و بخور به عطر میپیوندند. اضافه شدن این دو رایحه سبب بوجود آمدن رایحه ای تلخ و چرمی با حالت دودی و البته ملایم میشوند که حس مشخص و شیک و پودری گل زنبق و کمی نیز حس شیرین از جنس وانیل آنها همراهی میکنند.

عطر ادکلن آدس د ونوستاس ایریس نازارنا-Aedes de Venustas Iris Nazarena، پخش بوی مناسب و ماندگاری خوبی داشته و به استثنای روزهای گرم تابستان در باقی فصول سال قابل استفاده است.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آدس د ونوستاس ایریس نازارنا

ادکلن آدس د ونوستاس ایریس نازارنا

آدس د ونوستاس ایریس نازارنا

Aedes de Venustas Iris Nazarena