آرامیس دوین- Aramis Devin

عطر آرامیس دوین- Aramis Devin عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۱۹۷۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر آرامیس دوین- Aramis Devin عطری است مردانه و کلاسیک.

عطر آرامیس دوین- Aramis Devin

عطر ادکلن مردانه آرامیس دوین از برند کهنه کار و قدیمی آرامیس که در سال ۱۹۷۷ توسط برنارد چنت طراحی و به بازار عرضه شد . این عطر مخصوص آقایانی است که می خواهند آخر هفته ی خوبی را در کنار خانواده داشته باشند و تعطیلات پایان هفته را در آرامش و لذت سپری کنند . این عطر دارای رایحه ای سنگین و ماندگار می باشد.

عطری گرم و تلخ است که توسط آرامیس برای مردان طراحی شده است . رایحه ی ابتدایی این عطر را آلدئیدهای نارنجی ، درمنه ، اسطوخودوس ، ترنج و لیمو تشکیل داده است . در رایحه ی میانی شاهد گل میخک ، دارچین ، گل یاس ، زیره سیاه و کاج سوزنی هستیم و در انتها و رایحه ی پایانی و اصلی این عطر عناصری نظیر گل لادن ، چرم ، عنبر ، نعناع هندی ، مشک ، خزه و سرو حضور خود را به نمایش میگذارند . از این عطر دو آمبولانژ با ظاهری متفاوت عرضه شده است . با توجه به موجود بودن رایحه ی گل یاس در این عطر ، بویی کاملا پاک و شفاف از روستاها را خارج از هرگونه آلودگی شهری میتوان در رایحه ی این عطر یافت . پس از گذشت حدود ۳۷ سال از تولید این عطر ، همچنان از استقبال بینظیری از سوی طرفداران این برند ، برخوردار می باشد.

  • رایحه اولیه : لیمو ، ترنج ، پرتقال ، اسطوخودوس ، آلدهید
  • رایحه میانی : یاس ، میخک صدپر ، درخت کاج ، زیره سیاه ، دارچین
  • رایحه اصلی : نعناع هندی ، مشک ، عنبر ، لادن ، سدر ، چرم ، خزه درخت بلوط

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آرامیس دوین

ادکلن آرامیس دوین

آرامیس دوین

Aramis Devin