آنجل شلیسر اورینتال دریم-Angel Schlesser Oriental Dream

عطر ادکلن آنجل شلیسر اورینتال دریم-Angel Schlesser Oriental Dream عطری است گرم. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنآنجل شلیسر اورینتال دریم-Angel Schlesser Oriental Dream عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن آنجل شلیسر اورینتال دریم-Angel Schlesser Oriental Dream

عطر ادکلن آنجل شلیسر اورینتال دریم-Angel Schlesser Oriental Dream،توسط شخصی بنام Francis Deleamont خلق شده است . در طراحی این محصول شگفت انگیز ، از چشم اندازها و فلسفه ی پیچیده و پر رمز و راز فرهنگ های بومی الهام گرفته شده است که سرشار از حس شادابی ، اعتماد به نفس و منحصر به فرد بودن می باشد.

این عطر با شروعی قدرتمند از رایحه های میوه ای آغاز میشود که حضور بسیار پررنگ کهربا گرما و شیرینی کاملا مشخصی به شروع عطر میدهد. با گذر زمان رایحه کهربا قویتر و کمی شیرینتر شده و با اضافه شدن باریجه و رایحه گل یاس عطر حالتی تلخ و ادویه ای و همزمان گلدار نیز پیدا میکند که البته در مقابل رایحه بسیار قوی کهربا جایی برای نمایان ساختن زیاد خود ندارند.

بوی غنی شده و شرقی این ادکلن درکنار بسته بندی مدرن و در عین حال کلاسیک آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است . بهترین زمان استفاده از این عطر خارق العاده به دلیل رایحه ی گرمی که دارد شب های سرد زمستانی و یا میهمانی های شبانه می باشد .

  • رایحه اولیه : گالبانوم ، ترنج ، پرتقال ، نارنگی ، مویز سیاه
  • رایحه میانی : اسطوخودوس ، گل یاس ، شکوفه پرتقال
  • رایحه پایه : چوب صندل ، نعناع هندی ، سدر ، عنبر ، وانیل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آنجل شلیسر اورینتال دریم

ادکلن آنجل شلیسر اورینتال دریم

آنجل شلیسر اورینتال دریم

Angel Schlesser Oriental Dream