اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن زنانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Femme

عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن زنانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Femme عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Femme عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن زنانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Femme

عطر ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن زنانه-S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Femme ،عطری است خنک و شیرین که با رایحه شاداب و با طراوت لیمو آغاز می شود که حسی میوه ای و شیرین از میوه ستاره ای در کنارش قرار دارد. با گذر زمان حس مرکباتی ملایم شده و رایحه شیرین میوه ای قوی تر می شود و همزمان با این تغییرات رایحه گل صدتومانی نیز به جمع روایح اضافه می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین و میوه ای است که حسی شاداب و خنک از گل صدتومانی نیز با آن ترکیب شده است.

بطری این عطر بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. روی بطری، نشان تجاری سن دوپون با رنگ سفید دیده می‌شود. نام Essence Pure Ocean با رنگ قرمز روی شیشه چاپ شده است. درپوش بطری، رنگی شفاف دارد و با شکل مکعبی‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار است. مایع صورتی‌رنگ درون بطری به‌وضوح از روی شیشه دیده می‌شود.

  • رایحه اولیه: بهار نارنج – لیمو – میوه کارامبولا
  • رایحه میانی: گل صد تومانی – سنبل آبی
  • رایحه پایه: مشک – نعناع هندی – سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن زنانه

ادکلن اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن زنانه

اس تی دوپونت اسنس پیور اوشن زنانه

S.t Dupont Essence Pure Ocean pour Femme