بولگاری اومنیا گرین جید-Bvlgari Omnia Green Jade

تستر عطر ادکلن بولگاری اومنیا گرین جید-Bvlgari Omnia Green Jade عطری است با رایحه خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری اومنیا گرین جید عطری است زنانه و شیک.

عطر بولگاری اومنیا گرین جید-Bvlgari Omnia Green Jade

Bvlgari Omnia Green Jade در سال ۲۰۰۹ به بازار معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز برجسته و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده و جلب‌توجه می‌کند. این بطری از دو نیم‌دایره‌ی نقره‌ای ساخته شده است. این نیم‌دایره‌های زیبا توسط یک قاب سبز رنگ احاطه‌ شده‌اند. روی بطری نشان تجاری بولگاری به‌خوبی حک شده است. به‌محض اولین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی پرتقال ماندارین خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، حس حضور در طبیعت را برای شما تداعی می‌کند. در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌های میانی از ترکیبگل یاس (Jasmine) ، گل صد تومانی (Peony) تشکیل‌شده‌اند. احساس طراوت و تازگی از نتایج استشمام بوی این ترکیب به شمار می‌آید. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود مشک (Musk) ، پسته (Pistachio) ، رایحه های جنگلی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد.

عطر بولگاری گرین جید (Bvlgari Green Jade)، نمونه ای از جذابیت و هماهنگی عجیب که برای خانمهای یک مقدار جوانتر مناسب است.رایحه ی گل ها و شکوفه ها مناسب جهت استفاده در تعطیلات و اوقات فراغت

  • رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : پرتقال ماندارین (Mandarin Orange)
    رایحه میانی عطر-ادکلن : گل یاس (Jasmine) ، گل صد تومانی (Peony)
    رایحه پایانی عطر-ادکلن : مشک (Musk) ، پسته (Pistachio) ، رایحه های جنگلی (Woodsy Notes)

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری اومنیا گرین جید

ادکلن بولگاری اومنیا گرین جید

بولگاری اومنیا گرین جید

Bvlgari Omnia Green Jade