بولگاری من اکستریم آل بلک ادیشنز-Bvlgari Man Extreme All Black Editions

عطر ادکلن بولگاری من اکستریم آل بلک ادیشنز-Bvlgari Man Extreme All Black Editions عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازارعطر و ادکلن عرضه شد .عطر ادکلن بولگاری من اکستریم آل بلک ادیشنز-Bvlgari Man Extreme All Black Editions عطری است مردانه و منحصر به فرد.

عطر ادکلن بولگاری من اکستریم آل بلک ادیشنز-Bvlgari Man Extreme All Black Editions

عطر ادکلن بولگاری من اکستریم آل بلک ادیشنز-Bvlgari Man Extreme All Black Editions،برخلاف نامش و تصوری که ممکن است ایجاد کند عطر تاریک و سنگینی نیست و کاملا برعکس عطری خنک و بسیار شاداب می باشد.

نکته‌ی مهم درباره‌ی این عطر با صرف‌نظر از بوی خاصش، شیشه‌ی آن است. روی بطری این عطر نشان Bvlgari را که با رنگ سفید روی آن کار شده را مشاهده می‌کنید. در بطری به رنگ نقره‌ای و از جنس فلز است و ترکیب کلی عطر را زیباتر کرده است. روی شیشه، طرح برجسته‌ی زیبایی را مشاهده می‌کنید. این طرح را روی هیچ شیشه‌ی عطر دیگری نخواهید دید. این عطر مناسب آقایانی است که دوست دارند خاص و منحصربه‌فرد به نظر برسند. شیشه‌ی من اکستریم آل بلک ادیشنز به رنگ خاکستری است و با رنگ مشکی بالای بدنه هماهنگی رنگی خوبی دارد. قسمت‌های بالایی و پایی شیشه توسط یک نوار فلزی نقره‌ای‌رنگ باریک از هم جدا شده‌اند.

این عطر رایحه ترش و کمی شیرین ترنج آغاز میشود که حسی تلخ و سبز از گیاهس خس خس و کاکتوس بهمراه دارد. با گذر زمان عطر با حفظ حالت شاداب خود شیرینتر شده و پس از اضافه شدن رایحه چوب و گل فریزیا و البته قویتر شدن خس خس حالتی خنک، چوبی، تلخ و کمی شیرین و گلدار پیدا می کند.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , ترنج , کاکتوس
  • رایحه میانی : فریزیا , هل , کهربا
  • رایحه پایه : روایح چوبی , خس خس , لوبان

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری من اکستریم آل بلک ادیشنز

ادکلن بولگاری من اکستریم آل بلک ادیشنز

بولگاری من اکستریم آل بلک ادیشنز

Bvlgari Man Extreme All Black Editions