بولگاری من این بلک آل بلک ادیشن-Bvlgari Man in Black All Black Edition

عطر ادکلن بولگاری من این بلک آل بلک ادیشن-Bvlgari Man in Black All Black Edition عطری است با رایحه گرم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازارعطر و ادکلن عرضه شد .عطر ادکلن بولگاری من این بلک آل بلک ادیشن-Bvlgari Man in Black All Black Edition عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن بولگاری من این بلک آل بلک ادیشن-Bvlgari Man in Black All Black Edition

عطر ادکلن بولگاری من این بلک آل بلک ادیشن-Bvlgari Man in Black All Black Edition،عطری است شیرین، ادویه ای، دارچینی و چرمی که رایحه ای شیک، جذاب و مردانه را ارائه داده است.

بطری این عطر کاملا مردانه و محکم ساخته شده است. روی بطری، درست در بالای آن، نشان تجاری بولگاری را مشاهده می‌کنید. روی بطری سیاه‌رنگ این عطر، یک طرح برجسته کار شده که Man in Black را از سایر عطرهای هم‌رده‌اش جدا می‌کند. نازل بطری با رنگ مسی و درخشش خاصی که دارد، جلوه‌ی خوبی را به طرح کلی Man in Black اضافه می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و گرم صمغ بنزوئین آغاز میشود که حسی وانیلی مانند و در عین حال صمغی و تلخ دارد که حضور رایحه نیشکر در کنارش گرما و دلچسبی خاصی به آن اعطاء میکند و رایحه ادویه جات مختلفی بخصوص فلفل و دارچین تلخی ویژه ای به آن میبخشند. با گذر زمان عطر کمی شیرینتر شده و رایحه دارچین پررنگ تر میشود در حالی که همزمان با این تغییرات چرم نیز به دیگر روایح میپیوندد و تلخی و حس مردانه عطر را بیش از پیش می نماید.

  • رایحه اولیه : ادویه جات معطر
    رایحه میانی : زنبق , گل مریم , چرم
    رایحه پایه : گواوا , دانه تونکا , لوبان

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری من این بلک آل بلک ادیشن

ادکلن بولگاری من این بلک آل بلک ادیشن

بولگاری من این بلک آل بلک ادیشن

Bvlgari Man in Black All Black Edition