بولگاری مون جاسمین نویر الکسیر-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Elixir

عطر ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر الکسیر-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Elixir عطری است با رایحه گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر وادکلن عرضه شد .عطر ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر الکسیر-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Elixir عطری است زنانه و شکیل.

عطر ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر الکسیر-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Elixir

عطر ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر الکسیر-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Elixir،برای شب های سرد زمستانی گزینه مناسبی می باشد.

با اولین اسپری از این عطر روی پوست خود بوی نارنج، پرتقال، شکوفه‌ی پرتقال و قند را استشمام خواهید کرد. پس از مدتی، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از گل یاسمین ساخته‌شده‌اند. بوی شیرین و گرم گل یاسمین، انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت خواهد کرد. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی به‌آرامی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. عسل، مشک، عنبر و نت‌های چوبی عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. این نت‌ها اعتمادبه‌نفس و آرامش درونی را به شما هدیه می‌کنند.

بطری این عطر بسیار شیک و زنانه ساخته شده است. روی شیشه، نام Mon Jasmin Noir L’Elixir با رنگ تیره به چشم می‌خورد. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری به رنگ طلایی بوده و هماهنگی مناسبی را با شیشه‌ی زیبای این عطر ایجاد کرده است. در کنار نازل بطری، یک پمپ اسپری مشکی‌رنگ کار شده که عمل اسپری کردن را به کلاسیک‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد. دور گردن بطری یک روبان مشکی‌رنگ بسته شده که بر زیبایی کلی شیشه افزوده است.

  • رایحه اولیه : پرتقال , قند , ترنج , شکوفه گریپ فروت
  • رایحه میانی : یاس
  • رایحه پایه : روایح چوبی , عسل , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری مون جاسمین نویر الکسیر

ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر الکسیر

بولگاری مون جاسمین نویر الکسیر

Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Elixir