بولگاری مون جاسمین نویر لئو اکسکوئیز-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise

عطر ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر لئو اکسکوئیز-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise عطری است با رایحه خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر لئو اکسکوئیز-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر لئو اکسکوئیز-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise

عطر ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر لئو اکسکوئیز-Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise،عطری است که همانند رنگ شیشه اش یادآوری طبیعت و حس سبز آن می باشد.

بطری این عطر را بسیار خوش دست و زیبا طراحی کرده اند. این شیشه ی سبز رنگ با خطوط منحنی و ظریفی که روی خودش دارد، حس شیک و لوکسی را در بیننده و صاحب عطر ایجاد می کند. در بطری به رنگ طلایی بوده و تائیدکننده ی جمله ی قبلی است. دور گردن بطری، یک روبان مشکی رنگ کار شده که زیبایی Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise را دوچندان می کند.

رایحه ابتدایی عطر ترش و شیرین و آبدار از ترکیب رایحه گریپ فروت و چای سبز شکل می گیرد. ترکیبی شاداب و نشاط آور و مرکباتی که رایحه قوی و مشخص چای سبز حس طبیعی دوچندان به آن می بخشد. در ادامه رایحه عطر با حفظ حالت شاداب خود کمی شیرین و کمی گل دار می شود که به خاطر اضافه شدن رایحه گل یاس به ترکیبات عطر است.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , بادام , دارابی
    رایحه میانی : یاس , چای
    رایحه پایه : مشک , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری مون جاسمین نویر لئو اکسکوئیز

ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر لئو اکسکوئیز

بولگاری مون جاسمین نویر لئو اکسکوئیز

Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise