بولگاری پور هوم اکستریم-Bvlgari Pour Homme Extreme

عطر ادکلن بولگاری پور هوم اکستریم-Bvlgari Pour Homme Extreme عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۱۹۹۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری پور هوم اکستریم- Bvlgari Pour Homme Extreme عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن بولگاری پور هوم اکستریم-Bvlgari Pour Homme Extreme

عطر ادکلن بولگاری پور هوم اکستریم-Bvlgari Pour Homme Extreme، توسط شخصی یه نام Jacques Cavallier خلق شد که از نظر رایحه بسیار شبیه به برادر خود بولگاری مردانه میباشد که در این نسخه رایحه تلخ و سبز چای کمی قوی تر شده و ماندگاری عطر نیز بهبودهایی داشته است.

روی شیشه آن نشان تجاری بولگاری دیده می‌شود. نام Extreme پور اوم هم با رنگ مشکی روی شیشه کار شده است. مایع درون بطری به‌خوبی از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. درپوش بطری به رنگ نقره‌ای بوده و درخشش خاصی دارد.

این عطر عطری است خنک، سبز، تلخ و گیاهی و در عین حال شاداب و مفرح بخش. رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شاداب ترنج که تلخی پوست آن نیز حس میشود آغاز شده و رایحه کاملا مشخص برگهای چای نیز حسی سبز و طبیعی و دوست داشتنی به آن میبخشد. در ادامه عطر همچنان که حس سبز و شاداب و تلخ خود را حفظ میکند کمی شیرین و کمی ادویه ای و چوبی میشود که این تغییر به خاطر اضافه شدن گیاه خس خس و چوب درخت سدر میباشد و رایحه مشک نیز شیرینی ملایم این قسمت از عطر را رقم میزند.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , ترنج , برگ درخت نارنج , بهار نارنج , اسطوخودوس , چای , صمغ گالبانیوم , گشنیز
    رایحه میانی : رز , فلفل , هل , اقاقیای برزیلی , درخت نراد , چوب گایاک
    رایحه پایه : زنبق , خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , مشک , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری پور هوم اکستریم

ادکلن بولگاری پور هوم اکستریم

بولگاری پور هوم اکستریم

Bvlgari Pour Homme Extreme