جورجیو آرمانی آکوا دی جیو زنانه-Giorgio Armani Acqua di Gio for Women

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو زنانه-Giorgio Armani Acqua di Gio for Women عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۱۹۹۵ به بازار عطر وادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو-Giorgio Armani Acqua di Gio for Women عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو زنانه-Giorgio Armani Acqua di Gio for Women

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو زنانه-Giorgio Armani Acqua di Gio for Women، عطری است شاداب، خنک، دریایی به همراه پیکره ای گلی و کمی میوه ای که توسط Loc Dong و Anne Flipo خلق شد و محصولی مخصوص بانوانی قدرتمند ، با وقار ، با روحیه ای آزاد است.

بطری این عطر ایتالیایی بسیار ساده و خوش‌دست ساخته شده است. روی بطری کتابی Acqua Di Gio نام این عطر و نشان تجاری جورجیو آرمانی دیده می‌شود. مایع سبز روشن درون بطری از روی شیشه‌ی Acqua Di Gio به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری به رنگ طلایی بوده و به‌خوبی روی شیشه‌ی Acqua Di Gio سوار شده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی بسیار خنک همانند نسیمی از جانب دریا در یک روز خنک بهاری آغاز می شود که حس بسیار ملایم و شفافی از گل ها و میوه ها نیز در کنارش وجود دارند. رایحه ای ملایم، نیمه شیرین و روشن که بدلیل شفایفت رایحه ها تشخصی عناصر تشخیص دهنده شاید کمی سخت باشد اما حسی که منتقل می کنند بسیار دلپذیر و آرامش بخش است.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , آناناس , گل صدتومانی , خس خس , برگ موز , هلو
    رایحه میانی : رز , سنبل , فریزیا , گل برف , گل یلانگ , گل سوسن , یاس , ترکیب کالون
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , بوته وحشی جاوی , کهربا , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو زنانه

ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو زنانه

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو زنانه

ادکلن جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو زنانه

Giorgio Armani Acqua di Gio for Women