روبرتو کاوالی سرپنتین-Roberto Cavalli Serpentine

عطر ادکلن روبرتو کاوالی سرپنتین-Roberto Cavalli Serpentine عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنروبرتو کاوالی سرپنتین-Roberto Cavalli Serpentine عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن روبرتو کاوالی سرپنتین-Roberto Cavalli Serpentine

عطر ادکلن روبرتو کاوالی سرپنتین-Roberto Cavalli Serpentine،عطری است متعادل، خوشبو و جذاب که شروعی شاداب و نیمه شیرین از رایحه پرتقال و حضور مشخص حسی تند و کمی تلخ از فلفل سیاه دارد که تندی فلفل توسط رایحه ملایمی از گل ها بخوبی مهار شده است. با گذر زمان حس فلفلی ملایم تر شده و با پررنگ شدن کهربا عطر گرم تر و شیرین تر می شود و همزمان رایحه گل ها نیز مشخص تر می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین،خامه ای مانند و جذاب از کهرباست که با رایحه مطبوعی از گل های تیاره و یاسمین ترکیب شده تا عطری زنانه و جذاب را خلق نمایند.

بطری Serpentine بسیار جذاب و مرموز طراحی شده است. روی بطری، طرح یک مار که به‌نوعی امضای روبرتو کاوالی هم حساب می‌شود را مشاهده می‌کنید. نشان تجاری روبرتو کاوالی و نام Serpentine هم با رنگ روشن روی شیشه خودنمایی می‌کنند. مایع طلایی‌رنگ درون بطری به‌خوبی از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. در و گردن طلایی‌رنگ بطری به‌خوبی روی شیشه سوار شده و با رنگ کلی بطری هارمونی دارند.

  • رایحه اولیه : نارنگی ماندارین , گیاه درمنه , گاردنیای یاسمنی
  • رایحه میانی : پلومریا , یاس تاهیتی , فلفل , برگ بنفشه
  • رایحه پایه : چوب صندل سفید , بلسان کلمبیایی , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر روبرتو کاوالی سرپنتین

ادکلن روبرتو کاوالی سرپنتین

روبرتو کاوالی سرپنتین

Roberto Cavalli Serpentine