سی کی اترنتی آکوا زنانه-CK Eternity Aqua

عطر ادکلن سی کی اترنتی آکوا زنانه-CK Eternity Aqua عطری است خنک و ملایم. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کیاترنتی آکوا- CK Eternity Aqua عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی اترنتی آکوا زنانه-CK Eternity Aqua

عطر ادکلن سی کی اترنتی آکوا زنانه-CK Eternity Aqua،نسخه جدید اترنیتی زنانه تولید سال ۲۰۱۲ از قدیمی ترین عطرهای کمپانی سی کی است که با رایحه ی آبزی و گلداری که دارد مناسب استفاده ی بانوان در فصل تابستان می باشد.

بطری اترنیتی آکوا در همان حال و هوای دریایی و اقیانوسی طراحی شده است. روی شیشه‌ی آبی‌رنگ Eternity Aqua نام این عطر و در پایین بطری، نشان تجاری کالوین کلین را مشاهده می‌کنید. در بطری با شکل و شمایل عجیب‌وغریبش به‌خوبی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند.

پس از اولین اسپری از کالوین کلین Eternity Aqua روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی خیار، گل صدتومانی، زردآلو و سیب قرمز خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، شادی و تمرکز را به شما منتقل خواهد کرد. پس از مدتی، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین، گاردنیا، مگنولیا و گل تیار تشکیل‌شده‌اند. این نت‌های گلی و شیرین، انرژی مثبت و تازگی را در شما بیشتر می‌کنند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک، چوب سدر و نت‌های چوبی ساخته‌شده‌اند. این ترکیب سه‌گانه و چوبی، آرامش و هماهنگی درونی را به شما هدیه می‌کند

این عطر که طراوت ، شادابی ، جذابیت و کشش را به همراه خود دارد توسط سوپر مدلهای معروف Ben Hill و Edita Vilkeviciute تبلیغ شد.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی اترنتی آکوا

ادکلن سی کی اترنتی آکوا

سی کی اترنتی آکوا

CK Eternity Aqua