سی کی اسکیپ مردانه-CK Escape for men

عطر ادکلن سی کی اسکیپ مردانه-CK Escape for men عطری است خنک. این عطر در سال ۱۹۹۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی  اسکیپ-CK Escape عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی اسکیپ مردانه-CK Escape for men

عطر ادکلن سی کی اسکیپ مردانه-CK Escape for men،  یکی از قدیمی ترین ادکلن های مردانه ، با رایحه ای گلدار و آبزی که دارد مناسب استفاده ی آقایان در فصل بهار و تابستان می باشد . این ادکلن با بوی شگفت انگیز و ماندگاری بسیار بالای خود تداعی گر بودن و لذت بردن در کنار ساحلی آرام همراه با نور خورشید و صدای امواج دریا می باشد و برای مصرف در طول روز و یا در ملاقات های رسمی پیشنهاد می شود .

بطری این عطر بسیار ساده و محکم طراحی شده است. روی بطری استوانه‌ای Escape، نام این عطر و در پایین آن نشان تجاری CK به چشم می‌خورد. در بطری با شکل استوانه‌ای و رنگ نقره‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند. با اولین اسپری از CK Escape روی پوست و محل نبضتان، بوی اکالیپتوس، طالبی، گریپ‌فروت، انبه، نارنج و سرو کوهی را استشمام خواهید کرد. این ترکیب دوگانه‌ی تند و خنک، انرژی و هیجان را در شما بالا می‌برد. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از رزماری، درخت سرو، درخت صنوبر، مریم گلی و آب دریا ساخته‌شده‌اند. بوی این نت‌های تند و خنک، انرژی و طراوت را در شما به بالاترین میزان خودش می‌رسانند. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. نت‌های پایانی از چوب صندل، عنبر، گیاه پاتچولی، خزه‌ی اوک‌موس و علف وتیور تشکیل‌شده‌اند.

  • رایحه اولیه : ماندارین ، گشنیز ، مویز ، طالبی ، بابونه ، گل تیگس ، بلوط ، برگ مو ، سنبل ، سیب ، گل همیشه بهار ، یالانگ  یالانگ
  • رایحه میانی : چوب میخک ، گل میخک ، هلو ، گل یاس ، گل رز ، سوسن
  • رایحه پایه : چوب صندل ، عنبر ، مشک ، وانیل ، سدر ، خس خس ، بلوط

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی اسکیپ 

ادکلن سی کی اسکیپ 

سی کی اسکیپ 

CK Escape for men