سی کی ایفوریا بلوسوم-CK Euphoria Blossom

عطر ادکلن سی کی ایفوریا بلوسوم-CK Euphoria Blossom عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی ایفوریا بلوسوم- CK Euphoria Blossom عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی ایفوریا بلوسوم-CK Euphoria Blossom

عطر ادکلن سی کی ایفوریا بلوسوم-CK Euphoria Blossom،محصول کمپانی Calvin Klein با رایحه گلدار و شرقی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در فصل بهار می باشد . عطر زنانه Euphoria Blossom (ایفوریا بلوسوم ) که توسط Carlos Benaim و Loc Dong خلق شد ، با بوی ملایم و شیرین خود برای مصرف در طول روز و یا میهمانی های کوچک پیشنهاد می شود.

کالوین کلین ایفوریا بلاسم از نظر ساختار و رایحه شباهت زیادی با خواهر بزرگتر خود یعنی ایفوریا زنانه دارد اما اینبار شادابتر و گلی تر شده است و شیرینی کمتری نیز به همراه دارد.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب میوه انار و رایحه ترش و شیرین کامکوات (از خانواده مرکبات) آغاز میشود که رایحه گلی ضعیفی نیز با خود به همراه دارد. در ادامه عطر حس شاداب و میوه ای خود را حفظ میکند و رایحه گلها خصوصا گل صد تومانی و گل ارکید قدرت بسیار بیشتری پیدا میکنند که رایحه ای شاداب، نیمه شیرین، گلی و میوه ای را برای عطر رقم میزنند.

کالوین کلین ایفوریا بلاسم پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و گزینه بسیار خوبی است برای بهار و تابستان.

  • رایحه اولیه: انار ، کامکات
    رایحه میانی: گل صد تومانی ، ارکیده ، نیلوفرآبی
    رایحه پایه: مشک ، عنبر ، نت های چوبی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی ایفوریا بلوسوم

ادکلن سی کی ایفوریا بلوسوم

سی کی ایفوریا بلوسوم

CK Euphoria Blossom

ادکلن کالوین کلین