سی کی تروث مردانه-CK Truth

 

عطر ادکلن سی کی تروث مردانه-CK Truth عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۰۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی تروث- CK Truth عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی تروث مردانه-CK Truth

عطر ادکلن سی کی تروث مردانه-CK Truth، محصول سال ۲۰۰۲ کمپانی سی کی با رایحه ی معطرو خوراکی که دارد مناسب استفاده ی آقایان در فصل تابستان می باشد . ادکلن مردانه Truth For Men Calvin Klein ( توروس کلوین کلاین ) توسط شخصی به نام Givaudan خلق شد که با ترکیباتی خاص و منحصر به فرد دارای و بوی تندو  خنک خود برای مصرف در طول روز یا میهمانی های کوچک و خودمانی پیشنهاد می شود. این عطر سرشار از انرژی ، لذت و لطافت است .

از محصول مورد بحث می‌توانید برای تازه‌تر کردن بوی عطر خود در جلسات کاری و یا مهمانی‌های رسمی بعد‌از‌ظهر استفاده کنید. طراحی بسیار ساده و شبیه کتاب شیشه‌ی این ادو تویلت، به همراه ابعاد نه‌چندان بزرگ و آزاردهنده، آن را به یک انتخاب درست تبدیل کرده است.

به‌محض اسپری کردن، بوی گرم و ملایم پاتچولی به همراه فلفل، آغازگر سفر تروث است. باگذشت زمانی نه‌چندان طولانی، ریحان و هل به همراه چوب صندل، رایحه‌ای ملایم بااحساس حضور در طبیعت را برای شما مجسم می‌کنند. اگر کمی صبر به خرج دهید، متوجه تغییر بوی این عطر در نت‌های پایانی خواهید شد. ترکیب پاتچولی و سرو درحالی‌که شمارا در طبیعت نگه می‌دارد، جدیت خاصی نیز به همراه می‌آورد.

همچنین رایحه‌ی گرم و طبیعی تروث، باعث آرامش و تمرکز بیشتری می‌شود.

  • رایحه اولیه : نعناع هندی ، فلفل سیاه
  • رایحه میانی : چوب صندل ، هل ، ریحان
  • رایحه پایه : نعناع هندی ، سدر قرمز

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی تروث

ادکلن سی کی تروث

سی کی تروث

CK Truth

ادکلن کالوین کلین