سی کی ریویل مردانه-CK Reveal

عطر ادکلن سی کی ریویل مردانه-CK Reveal عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی ریویل- CKReveal عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی ریویل مردانه-CK Reveal

عطر ادکلن سی کی ریویل مردانه-CK Reveal،در سپتامبر ٢٠١۴ رونمایی و در فوریه ٢٠١۵ به بازار عرضه شد. محصولی با رایحه ای از تازگی و منحصر به فرد بودن همچنین تجسمی از انعطاف پذیری مردانه و رفتارهای برجسته ای از یک مرد مدرن می باشد . این مرد توطئه ، چالش ، اغوا گری و گمراه کردن را می طلبد.

رایحه‌ی این عطر از نوع طبیعت، گل، شیرین و خوراکی است که حس خوبی از طبیعت را به شما می‌دهد. ملون و گلابی در نت اول حس یک میوه‌ی شیرین و دوست‌داشتنی را به خوبی منتقل می‌کند و رایحه‌ی زنجبیل دشر این نت، احساس آرامش را هم به آن اضافه می‌کند. نت میانی را نمک، گیاه مریم‌گلی و چرم تشکیل می‌دهند که با گذشت زمان نت پایانی جای آن را می‌گیرد که شامل ترکیبی از رایحه‌های عنبر، دانه‌ی تونکا و علف است و ماندگاری نسبتا طولانی‌تری دارد.

رایحه ی غالب و گرم آن بیشتر حاصل گل آگاو ، طالبی ، کنیاک ، کندر رمی و زنجفیل می باشد . Charlie Hunnam صورت تبلیغاتی این عطر بی نظیر است .

  • رایحه اولیه : گلابی – کنیاک – زنجفیل – کندر رمی – طالبی
  • رایحه میانی : جیر – مریم گلی – گل آگاو – نمک
  • رایحه پایه : لوبیا تونکا – خس خس – عنبر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی ریویل

ادکلن سی کی ریویل

سی کی ریویل

CK Reveal

ادکلن کالوین کلین