سی کی فری مردانه-CK Free

عطر ادکلن سی کی فری مردانه-CK Free عطری است خنک و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی فری- CK Free عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی فری مردانه-CK Free

عطر ادکلن سی کی فری مردانه-CK Free،محصول سال ۲۰۰۹ کمپانی Ck ، توسط شخصی بنام Rodrigo Flores خلق شد وباتوجه به  رایحه ی خاص چوب و بوی خنک و تلخ خود مناسب مصرف در طول روز های گرم تابستانی و  یا مراسمهای  خاص می باشد . این عطر سرشار از حس آزادی و آرامش در کنار ساحلی آرام است .

وقتی این ادو تویلت را روی محل نبض یا لباس اسپری می‌کنید، ترکیب سحرآمیز گیاه معطر انیسون و چوب درخت عرعر از همین ابتدا، حال و هوای حضور در طبیعت و تنفس در اتمسفر جنگل را برایتان تداعی خواهد کرد. نت‌های میانی بعد از مدتی کم کم خود را آشکار می‌کنند. بوی چرم، تنباکو و قهوه به درستی، تلخی و تندی مورد انتظار از این عطر را القا می‌کنند. در نهایت، مخلوط رایحه‌های بلوط، چوب درخت ساج و مهم‌ترین عضو آن، پاتچولی به آرامی جای نت‌های میانی را خواهند گرفت.

طراحی شیشه‌ی فری، بسیار شیک و مدرن انجام شده و می‌تواند انتخاب طیف گسترده‌ای از آقایان با هر سن و سالی باشد. سی کی فری برای آقایانی که عطرهایی با زمینه‌ی تلخ و تند را می‌پسندند، بهترین گزینه است.

  • رایحه اولیه : رازیانه ، برنجاسف کوهی ، میوه جک
  • رایحه میانی : چرم جیر ، قهوه ، تنباکو
  • رایحه پایه : نعناع هندی ، نمونه های چوبی ، سدر ، بلوط

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن سی کی فری

ادکلن سی کی فری

سی کی فری

CK Free

ادکلن کالوین کلین