عطر ادکلن آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن | Antonio Banderas Queen of Seduction

عطر ادکلن آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن-Antonio Banderas Queen of Seduction

عطر ادکلن آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن-Antonio Banderas Queen of Seduction عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن-Antonio Banderas Queen of Seduction عطری است زنانه و شکیل.

 

عطر ادکلن آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن-Antonio Banderas Queen of Seduction
عطر ادکلن آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن-Antonio Banderas Queen of Seduction

عطر ادکلن آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن-Antonio Banderas Queen of Seduction،بوی اقیانوسی و خنکی دارد. در تمام مدت استفاده از Queen بوی گل و نت‌های دریایی را استشمام خواهید کرد. این عطر برای روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود.

پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان بوی گریپ‌فروت، تمشک و نت‌های آبی را احساس خواهید کرد. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین، صدتومانی، زنبق و فلفل صورتی ساخته‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌ها انرژی مثبت زیادی را حس می‌کنید. در ادامه نت‌های پایانی وارد عرصه می‌شوند. این نت‌ها از عنبر، چوب سدر و جیر ساخته‌شده‌اند.

بطری عطر بسیار خوش‌دست طراحی شده است. این شیشه مانند یک الماس تراشیده شده در نور می‌درخشد. روی شیشه نام عطر دیده می‌شود. مایع درون بطری به رنگ سبز است. درپوش طلایی Queen طرح کلی بطری را به‌خوبی کامل می‌کند.

  • رایحه اولیه : تمشک , گریپ فروت , آب
    رایحه میانی : زنبق , گل صدتومانی , یاس , فلفل صورتی
    رایحه پایه : جیر , کهربا , سدر

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن

ادکلن آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن

آنتونیو باندراس کویین آف سداکشن

Antonio Banderas Queen of Seduction