عطر ادکلن تری دی گونزبورگ | Terry de Gunzburg |

تری دی گونزبورگ افسانۀ صنعت حیرت‌انگیزی است که طی 30 سال گذشته چهرۀ زیبایی را تغییر داده است.

تری، که از خانواده‌ای از دانشمندان آمده است، در ابتدا به حرفۀ پزشکی مشغول شد، اما خیلی زود تحصیلات خود را برای زندگی خلاقانه‌تر رها کرد. دندان‌هایش را در مدرسۀ زیبایی کاریتا در پاریس تیز کرد و به‌سرعت به هنرمند آرایش استودیویی محبوبی تبدیل شد که در سکوی مد با برخی از بزرگ‌ترین نام‌‌‌ها در صنعت مد از هلموت نیوتون گرفته تا گای بوردین کار می‌‌کند. زیبایی بارز وی همیشه مشخص بوده است: بنیان نامحسوس، لب‌‌‌های بی‌عیب، و مژگان ضخیم و جدا از هم.

اما همکاری او با ایو سن لوران نشان ابدی در تاریخ مد و زیبایی به جای گذاشت. به‌عنوان طراح بین‌المللی آرایش وای‌اس‌ال بیوتی به مدت 15 سال، تری محصولات و فرمول‌‌‌های بی‌شماری، از جمله “تاچ اکلت” بسیار بزرگ در سال 1992، را اختراع کرد. در واقع، درخشندگی و چهرۀ سالم اما نامرئی همیشه کلید رویکرد آرایش تری بوده است، لذا وقتی تصمیم گرفت مجموعه محصولات خود را در سال 1998 عرضه کند، “بای‌تری “به‌عنوان خط تولید زیبایی سفارشی «کوتور» برای سنجش لوازم آرایشی متولد شد.

در مدت کوتاهی این خبر پخش شد و یک سال بعد، تری یک خط تولید زیبایی فوق‌العاده مجلل را به بازارهای گسترده‌تر معرفی کرد.

در سال 2012، تری اولین مجموعه عطر خود را با همکاری میشل آلمیراک معرفی کرد. هر عطر در گرس ساخته شد و نادر و گران‌بها بود. سه سال بعد، تری گسترۀ اکسپرت را عرضه کرد – که هر یک محصولات کارایی دوگانه و چند منظوره‌ای با ترکیب فرمول و ابزاری برای کاربرد آن دارد. تری همیشه فشارهای زمانی را بر زنان مدرن تحمیل کرده است که بین نقش‌های متعددشان در زندگی متغیر است، بنابراین این مجموعۀ حرفه‌ای را ساخت که استفاده از آن آسان است. در سپتامبر 2017، گسترۀ اکسپرت گسترش یافت و راحتی بیشتری را برای زنان بسیار فعال فراهم کند.

طراحان : میشل آلمیراک , کرینه وینچون اسپهنر , سایدونی لانسیسر , ژاک فلوری , ارتور له تورونر د ایسون , کرین کاشن

لینکهای مفید : تری دی گونزبورگ | Terry de Gunzburg | ادکلن تری دی گونزبورگ | عطر Terry de Gunzburg | قیمت ادکلن تری دی گونزبورگ | خرید عطر Terry de Gunzburg