عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد بوکت | Roberto Verino Gold Bouquet

عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد بوکت-Roberto Verino Gold Bouquet

عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد بوکت-Roberto Verino Gold Bouquet عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد بوکت-Roberto Verino Gold Bouquet عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد بوکت-Roberto Verino Gold Bouquet
عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد بوکت-Roberto Verino Gold Bouquet

عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد بوکت-Roberto Verino Gold Bouquet،عطری است مدرن و خوشبو که شروعی نیمه شیرین و شاداب از رایحه میوه ها و همراهی حسی سبز و کمی تند از نعنای هندی دارد و رایحه ملایمی از گل ها نیز با آنها ترکیب شده اند تا لطافتی از جنس گل ها را درعطر ایجاد کنند. با گذر زمان حس میوه ای قوی تر شده و رایحه کمی شیرینتر می شود. رایحه میانی و پایه رایحه ای شیرین، شاداب و میوه ای است که حسی گلدار و آرامش بخش و تلخی کمی از نعنای هندی را نیز می توان در کنارش استشمام نمود.

بطری گلد بوکی بسیار شیک و خوش‌دست طراحی شده است. این شیشه‌ی مکعبی به‌خوبی در دست جا شده و عمل اسپری را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی Gold Bouquet به‌وضوح دیده می‌شود. در بطری با شکل مکعبی‌اش به‌زیبایی هرچه‌ تمام‌تر روی شیشه سوار شده است. روی شیشه، نشان تجاری Roberto Verino به شکل برجسته حک شده است.

  • رایحه اولیه : میوه‌جات , گل پنجه مریم , برگ بنفشه
    رایحه میانی : رز , گل مریم , گل‌های سفید
    رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , مشک

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر روبرتو ورینو گلد بوکی

ادکلن روبرتو ورینو گلد بوکت

روبرتو ورینو گلد بوکی

Roberto Verino Gold Bouquet