عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد دیاموند | Roberto Verino Gold Diamond

عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد دیاموند-Roberto Verino Gold Diamond

عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد دیاموند-Roberto Verino Gold Diamond عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد دیاموند-Roberto Verino Gold Diamond عطری است زنانه و لطیف.

عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد دیاموند-Roberto Verino Gold Diamond
عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد دیاموند-Roberto Verino Gold Diamond

عطر ادکلن روبرتو ورینو گلد دیاموند-Roberto Verino Gold Diamond،این عطر تفسیر جدیدی از کلماتی مثل طلا و الماس است که یکی از شاهکارهای عطرساز معروف «ورونیکا نایبرگ» (Veronique Nyberg) بوده و کاملا منحصربه‌فرد طراحی شده است.

با اسپری‌کردن گلد دیاموند روی پوستتان رایحه‌ی انگور سیاه، گریپ‌فروت و پرتقال ماندارین را احساس خواهید کرد. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین، برگ بنفشه و گل رز ساخته شده‌اند.در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از گیاه پاتچولی و دانه‌ی تونکا تشکیل می‌شوند.

بطری Gold Diamond خیلی شیک و درعین‌حال ساده طراحی شده است. این بطری کتابی به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود. روی بطری، نشان Roberto Verino به شکل برجسته دیده می‌شود. درپوش بطری بسیار شفاف بوده و با شکل مکعبی‌اش روی Gold Diamond سوار شده است. روی گردن طلایی بطری، عبارت Gold به‌وضوح دیده می‌شود. مایع آبی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی آن قابل‌مشاهده است.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , انگور فرنگی سیاه , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : رز , یاس , برگ بنفشه
    رایحه پایه : دانه تونکا , نعناع هندی

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر روبرتو ورینو گلد دیاموند

ادکلن روبرتو ورینو گلد دیاموند

روبرتو ورینو گلد دیاموند

Roberto Verino Gold Diamond