عطر ادکلن پنهالیگون لوتیر | Penhaligon`s Lothair

عطر ادکلن پنهالیگون لوتیر-Penhaligon`s Lothair

عطر ادکلن پنهالیگون لوتیر-Penhaligon`s Lothair عطری است شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پنهالیگون لوتیر-Penhaligons Lothair عطری است زنانه و مردانه و شکیل.

عطر ادکلن پنهالیگون لوتیر-Penhaligon`s Lothair
عطر ادکلن پنهالیگون لوتیر-Penhaligon`s Lothair

عطر Lothair از زمان معرفی تا امروز فروش و محبوبیت زیادی داشته است. در نظر داشته باشید که طراحی و فرمولاسیون Lothair را «Bertrand Duchaufour» انجام داده است.

وقتی‌ این عطر را روی لباس یا پوستتان اسپری کنید، متوجه بوی چوب درخت سرو، هل، نارنج، گریپ‌فروت، برگ درخت انجیر و تمشک می‌شوید.پس از مدتی نت‌های میانی جایگزین نت‌های آغازی می‎‌شوند. این نت‌ها از ترکیب چوب درخت انجیر، اسطوخودوس، گل شمعدانی، مگنولیا و چای ساخته شده‌اند. با گذشت مدت‌زمانی طولانی نت‌های میانی جای خودشان را به نت‌های پایانی می‌دهند. نت‌های پایانی از وانیل، مشک، چوب سدر، عنبر، خزه‌ی اوک‌موس و نت‌های چوبی تشکیل شده است.

بطری لوتیر خیلی شیک و خوش‌دست ساخته شده و به‌ راحتی در دست آقایان و بانوان جا می‌شود. روی بطری نام Lothair و نشان تجاری زیبای Penhaligon`s چاپ شده است. مایع درون بطری از روی شیشه به‌وضوح دیده می‌شود. یک پاپیون به گردن بطری بسته شده است. درپوش بطری طرحی کروی دارد.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , ترنج , دانه‌های قرمز , هل , برگ انجیر , سرو کوهی
    رایحه میانی : اسطوخودوس , شمعدانی , مگنولیا , چای , درخت انجیر
    رایحه پایه : وانیل , روایح چوبی , خزه درخت بلوط , عنبر , مشک , سدر

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون لوتیر

ادکلن پنهالیگون لوتیر

پنهالیگون لوتیر

Penhaligon`s Lothair