پاك كردن خالكوبي با گیاهان دارویی

پاك كردن خالكوبي با گیاهان دارویی

 

خالكوبي و يا همان تاتو، عملي كه امروزه در ميان بسياري، علي الخصوص جوانان محبوبيت يافته است. اين خالكوبي ها در همه جاي بدن از دست گرفته تا گردن از كمر گرفته تا پا انجام ميگيرد. خالكوبي ها ميتواند دائمي يا با ماندگاري طولاني ايجاد شود. ولي متخصصان هشدار ميدهند كه هر دو نوع خالكوبي براي سلامتي مضر است.

 

براي برطرف كردن آثار خال كوبي هاي روي پوست بايد اول با آب گرم نطرون يا بوره ي ارمني كه در آب گرم حل كرده ايد، محل خال كوبي شده را بشوييد، بعد سقز را در عسل حل كنيد و روي آن ضماد گذاريد و آن بايد تا سه روز روي محل بماند و پس از سه روز باز كنيد و موضع را با آب نمك بشوييد، سپس كمي صبر كرده، بعد باز هم به دستور قبلي عمل كنيد و اين كار را تا نتيجه ي كامل ادامه دهيد.

عسل بلادر را روي قسمت هاي خالكوبي شده بماليد و با سوزن خال كوبي روي آن بزنيد تا عسل هاي بلادر در پوست نفوذ كند. اين عمل باعث مي شود كه پوست خورده شده و زخم شود، بعدا براي بهبود يافتن زخم از پمادرهاي مناسب استفاده كنيد.

 

هر روز چند مرتبه يك قطعه زاج سفيد را تر كنيد و روي آن بكشيد و آن قدر اين كار را ادامه دهيد تا كاملا برطرف شود.

روي خال كوبي ها تيزاب بماليد، پس از چند روز يك لايه از پوست خشك مي شود و بر طرف مي گردد.

 

پاك كردن خالكوبي با گیاهان دارویی٬ پاک کردن تتو٬ پاک کردن تتو با سیر٬ پاک کردن تتو با طب سنتی٬ پاک کردن تتو با گیاهان دارویی٬ پاک کردن تتو با مواد گیاهی٬ پاک کردن تتو در خانه٬ پاک کردن خالکوبی٬ پاک کردن خالکوبی با روش سنتی٬ پاک کردن خالکوبی با طب سنتی٬ پاک کردن خالکوبی در خانه٬ پاک کردن خالکوبی در طب سنتی