کرید ایژن گرین تی-Creed Asian Green Tea

عطر ادکلن کرید ایژن گرین تی-Creed Asian Green Tea عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنکرید ایژن گرین تی-creed Asian Green Teaa عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن کرید ایژن گرین تی-Creed Asian Green Tea

عطر ادکلن کرید ایژن گرین تی-Creed Asian Green Tea ،بوی خنکی دارد و برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. در تمام مدت استفاده از Asian Green Tea بوی چای را استشمام خواهید کرد. این عطر طراوت و تمرکز را به شما هدیه می‌ کند.

بطری Asian Green Tea بسیار ساده و خوش‌ دست طراحی شده است. روی شیشه در یک کادر طلایی‌رنگ نشان تجاری کرید و نام Asian Green Tea حک شده است. مایع درون بطری از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش پلاستیکی این عطر به رنگ سفید است و طرحی هندسی و زیبا دارد.

با اولین اسپری از Asian Green Tea روی پوست و محل نبضتان بوی نارنج، پرتقال ماندارین، لیمو و شکوفه‌ی پرتقال را استشمام می‌کنید. این ترکیب مرکباتی و گیاهی شادی و تازگی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از گل بنفشه، چای سبز، گل آفتابگردان، رز و انگور سیاه تشکیل شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌ها تمرکز زیادی خواهید داشت. در ادامه و با گذشت زمان نت‌های میانی به آهستگی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از چوب صندل، مشک و عنبر ساخته شده‌اند. بوی شیرین و تند این نت‌ها هیجان شما را بیشتر می‌کند.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , ترنج , بهارنارنج , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : توت سیاه , بنفشه , رز , گل آفتاب پرست , چای
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کرید ایژن گرین تی

ادکلن کرید ایژن گرین تی

کرید ایژن گرین تی

ادکلن کرید ایشین گیرین تی

کرید ایشن گرین تی

Creed Asian Green Tea