کرید نرولی ساوج-Creed Neroli Sauvage

عطر ادکلن کرید نرولی ساوج ( Creed Neroli Sauvage for men EDP ) عطری است با رایحه خنک وترش . این عطر در سال ۱۹۹۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر کرید نرولی ساوج – Creed Neroli Sauvagee عطری است مردانه و زنانه وسلطنتی.کرید نرولی ساوج توسط ششمین نسل از خاندان کیرید به نام Olivier Creed Sixth Generationn خلق شد که با ترکیبی منحصر به فرد از شکوفه پرتقال و بهار نارنج برای مصرف در طول روز و میهمانی های خودمانی پیشنهاد می شود. نرولی به شکوفه پرتقال تلخ گفته میشود وساوج به معنای درنده و وحشی است.

عطر کرید نرولی ساوج – Creed Neroli Sauvage

کرید نرولی ساوج توسط ششمینن نسل از خاندان کیرید به نام Olivier Creed Sixth Generation خلق شد که با ترکیبی منحصر به فرد از شکوفه پرتقال و بهار نارنج برای مصرف درر طول روز و میهمانی های خودمانی پیشنهاد می شود. نرولی به شکوفه پرتقال تلخ گفته میشود وساوج به معنای درنده و وحشی است.

این ادو پرفیوم که برای استفاده‌ی مشترک آقایان و بانوان ساخته شده Neroli Sauvage نام دارد. Neroli Sauvage یکی از شاهکارهای عطرساز برجسته و کاربلد «اولیویه کرید» (Olivier Creed) به‌حساب می‌آید. این عطر بوی خنکی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به‌ویژه‌ بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. بطری Neroli Sauvage خیلی ساده و درعین‌حال شیک طراحی شده است. روی بطری نشان تجاری کرید و نام Neroli Sauvage را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. درپوش طلایی بطری به‌خوبی طرح کلی را کامل می‌کند. شیشه بسیار خوش‌دست بوده و به‌راحتی در دست آقایان و بانوان جا می‌شود.

  • رایحه اولیه : ترنج ، گریپ فوروت
  • رایحه میانی : شکوفه پرتقال ، بهار نارنج ، برگ لیمو
  • رایحه پایه : عنبر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کرید نرولی ساوج

ادکلن کرید نرولی ساوج

کرید نرولی ساوج

Creed Neroli Sauvage