جورجیو آرمانی آکوا دی جیوا-Giorgio Armani Acqua di Gioia EDP

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیوا-Giorgio Armani Acqua di Gioia EDP عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیوا-Giorgio Armani Acqua di Gioia EDP عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیوا-Giorgio Armani Acqua di Gioia EDP

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیوا-Giorgio Armani Acqua di Gioia EDP، که توسط Alberto Morillas خلق شد عطری است شاداب، سبز، خنک و شیرین بر پایه رایحه نعناء و لیمو.

رایحه ابتدایی عطر با بوی نعناء با حسی سبز و کمی تلخ و شیرینی مشخصی به همراهش آغاز می شود که حضور لیمو با فاصله کمی پشت سرش، حسی شادابتر و مرکباتی به آن می بخشد. در ادامه رایحه ملایمی از گل یاس عطر اضافه شده و حس گلدار بسیار مطبوع و آرامی به آن می بخشد. در اواخر عطر با حفظ حالت شیرین و سبز و شاداب خود کمی نیز چوبی و تلخ می شود.

بطری Acqua di Gioia در عین سادگی بسیار خوش‌دست و شیک ساخته شده است. روی بطری این عطر نام Acqua di Gioia و نشان تجاری جورجیو آرمانی چاپ شده است. مایع درون بطری از روی این شیشه‌ی شفاف به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش کروی و سبزرنگ Acqua di Gioia شکل جدی‌تری به این شیشه اضافه کرده است.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , نعناع هندی
  • رایحه میانی : گل صدتومانی , یاس , فلفل صورتی
  •  رایحه پایه : قند , لابدانیوم , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیوا

ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیوا

جورجیو آرمانی آکوا دی جیوا

ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیوآ

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیوآ ادو پرفیوم

Giorgio Armani Acqua di Gioia EDP