سی کی ایفوریا گلد زنانه-CK Euphoria Gold

عطر ادکلن سی کی ایفوریا گلد زنانه-CK Euphoria Gold عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی -ایفوریا گلد CK Euphoria Gold عطری است زنانه و جذاب.

 

عطر ادکلن سی کی ایفوریا گلد زنانه-CK Euphoria Gold

عطر ادکلن سی کی ایفوریا گلد زنانه-CK Euphoria Gold،از عطرهای زنانه‌ی کلوین کلاین است که رایحه‌ای شیرین دارد و با رایحه ای از آب میوه ی کامکات ، زرد آلو و نارنگی آغاز می شود . از این رو شما در نیم ساعت اول بعد از مصرف این عطر تن ترش ، شیرین و در عین حال بسیار لطیف و دلنشین را استشمام خواهید کرد .

ترکیب گیاهان معطر،گل، میوه، مرکبات و چوب فرمولاسیون این عطر را تشکیل می‌دهد. زردآلو و نارنگی دو میوه‌ی دوست‌داشتنی هستند که در نت اول در کنار هم قرار گرفته‌اند و بوی شیرین آن‌ها مشام شما را نوازش می‌کند. اگر چشم‌های خود را ببندید، با حس کردن نت میانی می‌توانید به دشت نرگس سفر کنید و اگر بیشتر دقت کنید، کندوهای عسل را نیز خواهید دید و می‌توانید از آن لذت ببرید. بعد از مدتی ترکیبی از مشک، چوب صندل و گیاه پاتچولی جای نت میانی را می‌گیرد و تا لحظه‌ی آخر باقی می‌ماند.

این عطر مناسب بانوانی است که از هیچ ریسک و خطری در زندگی نمی هراسند و همیشه به دنبال ماجراجویی و هیجان می باشند .

از ویژگی های برجسته ی آن ماندگاری فوق العاده ،گرمی و شیرینیش است که آن را به انتخابی مناسب برای روزهای بارانی و پاییزی تبدیل کرده است.

  • رایحه اولیه : زردآلو , نارنگی , پرتقال کامکوات
  • رایحه میانی : نرگس , عسل , گاردنیای یاسمنی
  • رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی ایفوریا گلد 

ادکلن سی کی ایفوریا گلد 

سی کی ایفوریا گلد 

CK Euphoria Gold

ادکلن کالوین کلین